Medisoft Operasyon Yönetim Programı (OPEX) ile tesis içerisindeki tüm iş, görev, sorun, mesaj, karar ve duyuruların kaydedilip takibinin yapıldığı bir çağrı kayıt ve operasyon kontrol ve yönetim sistemidir.Ortaya çıkan sorunlar, arıza ve şikayetler, periyodik yapılması gereken işler veya yönetim tarafından belirlenen görevler ilgili birim veya operasyon kontrol merkezi aracılığı ile sisteme kaydedilir. Detaylı bilgi ve demo talepleriniz için bölge ofislerimizden biriyle bağlantıya geçebilirsiniz.

Medisoft Hastane Operasyon Yönetim Programı (OPEX)
Medisoft Hastane Operasyon Yönetim Programı (OPEX)
Opex Hastane CRM ile;
  • Hastaneye gelen  tüm şikayet ve talebe email ve sms yoluyla cevap verilir.
  • Hastanedeki tüm cihazlar karekod ve barkod etiketleriyle sisteme kaydedilir.
  • Cihaz kalibrasyonları, sayaç değerleri vb. ölçümler için formlar oluşturabilir.
  • 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Kalite Sistemi için gerekli olan bilgi ve rapor desteği sağlanabilir.
  • Bulut teknolojisiyle sisteme her cihazdan ulaşılabilir.
  • Akıllı telefon ve tabletlerlerden iş takibi yapılabilir.
  • Hastane içerisindeki cihazların arıza takipleri, servis bakım süreleri sistem üzerinden takip edilebilir.
  • Hasta / çalışan memnuniyeti anketleri yapılabilir rapor alınabilir.

Çağrı Yönetimi ile İş Akışını Hızlandırın

Hastaneye gelen sorun ve taleplerin izlenmesi ve en hızlı şekilde yerine getirilmesi için Çağrı Yönetim Sistemi kullanılır. Gelen her sorun ve talep, Çağrı Yönetim Sistemine kaydedilerek ilgili kişiye cevaplaması veya sorunu gidermesi için email ve sms yoluyla aktarılır. İş tamamlanıncaya kadar olan tüm süreç sistem üzerinden takip edilir. İşin beklenen sürede bitmemesi halinde ilgili yöneticilere uyarı mailleri gönderilir

medisoft hastane operasyon yönetimi iş akış programı

Cihazlarınız Opex ile Kayıt Altında
Hastane içindeki tüm cihazlar karekod veya barkod etiketleri ile etiketlenerek sisteme kaydedilir. Etiketler mobil cihazlar ile okutulduğunda son verdiği arıza, yapılan bakım işlemi ve cihazın kime zimmetli olduğu kolayca öğrenilir.
 
Ölçüm Formlarını Sistemden Alın
Cihaz kalibrasyonları, sayaç değerleri vb periyodik olarak yapılması gereken ölçümler için formlar oluşturulabilir, formda istenen bilgiler mobil cihazlar ile kolayca girilebilir.
 
Periyodik İşleri Opex Takip Etsin
Hastane içinde yapılması gereken periyodik işler, cihaz bakımları ve servis işlemleri kolayca tanımlanır. Tanımlanan işler günü geldiğinde sorumlu birim veya görevliye otomatik olarak iş emri oluşturur ve tamamlanana kadarki süreçleri takip edilir.
Sistemi Mobil Cihazlardan Kullanın
Opex, mobil cihazlar için optimize edilmiş arayüzlere sahiptir. Bu sayede İOS, Android işletim sistemli cep telefonu ve tabletlerden kullanılabilir. Mobil olarak girilen talep ve şikâyetler otomatik olarak ilgili birimlerin iş listesine düşer; böylelikle talep/sorun/şikayet yönetim süreçlerinin hızlı ve kesintisiz yürütülmesi sağlanmış olur.
Medisoft OPEX Mobil uygulama
Medisoft OPEX Mobil Arayüz
Anket Yönetimi ile Doğru ve Hızlı Geri Bildirim Alın
istenen sorular sisteme tanımlanarak hasta/çalışan memnuniyeti anketler ile sorgulanabilir. Anketler puan, ortalama vb yöntemlere göre raporlanabilir; yıl, ay bazında memnuniyet oranları karşılaştırılabilir. Anket istatistikleri ve yorum özetlerine ait raporlar, beklenti ve isteklerin değerlendirilmesi için temel verileri sağlar.
Medisoft OPEX Online Hasta Anketi
Medisoft OPEX Online Hasta Anketi
Medisoft OPEX  Hasta Anketi
Medisoft OPEX Online Hasta Anketi
Arıza Takibini Kolayca Yapın
Hastane içinde kullanılan cihaz ve bilgisayarlar ile ilgili arızalı sisteme kaydedilir, iş akışı tanımları ile sorumlu birim ve kişilere otomatik bildirilir. Servis firması ile yapılan sözleşmeler girilebilir, bakım periyodları kontrol edilir, cihazın verdiği tüm arızalar ve servis firmasının yaptığı işlemler takip edilir.
 
10002 Kalite Belgesini Kolayca Alın
10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Kalite sistemi için gerekli olan bilgi ve rapor desteğini sağlar. Şikayet ve çağrı bildirimleri sisteme kayıt edildiğinde şikayet sahibine eposta ve sms yoluyla “şikayetinin alındığı, değerlendirilip hızla dönüleceği” konusunda otomatik bilgilendirme mesajı gönderilir. Şikayetin giderilmesi süreci boyunca ve şikayet konusundaki işlem tamamlanınca yine şikayet sahibi sms ve eposta ile bilgilendirilir.
 
 
Bulut Teknolojisi
Bulut mimarisine uygun geliştirilen sisteme internet tarayıcısı üzerinden her cihazdan ulaşılabilir. Her bilgisayara veya mobil cihaza yüklemek zorunda kalmadan web üzerinden rahatlıkla kullanılır. Bulut teknolojisi kullanıldığından oldukça güvenli ve hızlıdır.